Direktlänk till inlägg 10 juni 2014

Äntligen!

Av sara .. - 10 juni 2014 15:05

Verka som det äntligen löser sig med lgh nu för mig! Har ju bott hemma hos min syster och hennes 3 barn sedan den 24/12 kl 23.00 .. Finns en förklaring till det med när man har ett sjukt ex bakom sig som man också ha 2 vackra och underbara barn med. Men nog om det...

Fick besked idag om att socialen ställer sig på förstahands kontraktet, och jag kommer få hyra lgh från dom ist så att säga. Men det skiter jag i! Jag kan äntligen börja om från början med allt. Shit va jag har väntat på detta! Äntligen!!!!

Bilden är 1 månad gammal på mig och min syster! Glad jag ät för att hon öppnade upp sitt hem för mig när jag hade det som värst?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sara .. - 26 juli 2014 09:05

Jag vill öppna min mun... Önskar att jag fick fram orden som ligger begravt långt in. Ord som måste ut. Men jag kan inte. Orden kommer inte fram, känslan av att bita sig i tungan. Jag har lärt mig att vara tyst är det bästa. Att hålla sina känslor ...

Av sara .. - 7 juli 2014 12:29

Skriver kontraktet nu i veckan på lgh :D Underbar nyhet!! Flyttar in den 1 augusti. Ska bli så jävla skönt. Enda möbel jag ska köpa är faktiskt bara en tv bänk sen har jag allt. Visst, behöver köpa täcke, kuddar å lite sånt smått så blir en runda ...

Av sara .. - 23 juni 2014 13:55

Allt börja gå framåt nu :)). Snart flyttar jag, äntligen!!! Som jag har väntat på detta, faktiskt i 6 månader... Men fy skam den som ger sig! Äntligen börjar mitt liv komma till ordning. Visst, det är en bit till på vägen. Men jag hoppas och tror at...

Av sara .. - 18 juni 2014 17:05


Äntlige så ringde håkan (socialen) upp mig idag, lgh är min!!! Ska bara få veta när personerna ska flytta it sen skrivs det kontrakt ???? Så jag flyttar inom 1 månad i alla fall garanterat. Så jäkla lyckig är jag ??? Puss puss Min stjärna ...

Av sara .. - 18 juni 2014 00:32


Vet om att du aldrig kommer läsa detta... men måste bara få skriva detta nu. Jag kommer att skicka ett brev till dig med dessa ord.. den dagen allt är över. För jag vill att du ska veta.. hur det känns för mig. Måste få ett avslut! Vi var tillsam...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards